Comment joindre le service client JUMBO ?

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Overview

JUMBO is a supermarket chain, established in 1979 by Anita and Jan Meurs.

In 1979, their initial store was launched in the Dutch city of Tilburg, housed within a former church.

The Van Eerd group procured the JUMBO concept in 1983 and swiftly inaugurated more outlets.

Belgium saw the debut of its first stores in 2019. As of 2023, there are over 100 stores across Belgium.

JUMBO offers an extensive selection of fresh, premium products at competitive prices.

  • How to reach JUMBO customer service?
  • How to make purchases at JUMBO?
  • How to process a return at JUMBO?
  • How to file a complaint with JUMBO?

How to reach JUMBO customer service?

  • Mail
  • Phone
  • WhatsApp
  • Messenger

Should you need to get in touch with JUMBO’s customer service to inquire about store opening hours, current promotions, return policies, or for any other information, the customer service team is accessible:

JUMBO’s customer service can be contacted:

  • Via WhatsApp at +31 800 02 20 161. Monday to Saturday from 8 AM to 10:30 PM.
  • Over the phone at 0 800 989 98. Monday to Saturday from 8 AM to 8 PM.
  • Through Messenger. Monday to Saturday from 8 AM to 10 PM
  • By mail to:

JUMBO Belgium

Ruiterijschool 14,

2930

Brasschaat

Procédure d’achat au sein de JUMBO

La réalisation de vos emplettes chez JUMBO peut s’effectuer en vous dirigeant vers l’établissement de votre préférence.

La répartition des points de vente JUMBO est accessible sur ce lien.

Démarche de retour d’un article chez JUMBO

Si vous désirez faire un retour d’un produit suite à une méprise après un achat réalisé chez JUMBO, comment procéder ?

Afin d’obtenir des informations sur les conditions de retour, adressez-vous au service clientèle de votre boutique JUMBO ou joignez-leur équipe par appel téléphonique.

Initier une réclamation auprès de JUMBO

Souhaitez-vous présenter une plainte au service après-vente suite à votre passage chez JUMBO ?

Votre plainte doit être acheminée au service consommateurs de JUMBO via WhatsApp ou par voie téléphonique.

Il est également envisageable de soumettre votre réclamation en abordant le sujet directement avec le point de vente JUMBO concerné ou en leur adressant un courrier postal.

Connexion avec JUMBO via les plateformes sociales

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