Introduction
As a chief airline within Europe, AUSTRIAN AIRLINES was established in 1957 in Austria.
This airline, AUSTRIAN AIRLINES, belongs to the STAR ALLIANCE network and is part of the Lufthansa Group as well.
AUSTRIAN AIRLINES provides a plethora of quality amenities during your flight and serves over 130 global destinations.
AUSTRIAN AIRLINES caters to your travel requirements by offering a variety of travel classes: economy, Premium Economy, Business, and even First Class.
- How can one get in touch with AUSTRIAN AIRLINES’ customer support?
- How can one file a complaint with AUSTRIAN AIRLINES?
How to Contact AUSTRIAN AIRLINES Customer Service?
- Contact Form
- Phone
- Chat (with a virtual assistant)
If you need to reach out to AUSTRIAN AIRLINES to prepare for your journey, to make alterations to your trip, or in regards to your return or luggage…
The customer support for AUSTRIAN AIRLINES is accessible:
To book a reservation, submit an additional service request (assistance for individuals with disabilities, adding animals…), manage your booking, request a refund…
- Via telephone at:
+32 2 620 08 51
Monday to Friday from 8 AM to 7 PM.
- Through contact form:
- Need assistance? Fill out and send back this contact form at least 48 hours before your flight here. If you prefer to use the English version, the respective contact form can be found here.
- Intending to travel with your pet? To proceed with your request, please fill out this contact form.
- Si vous avez communiqué avec le service à la clientèle d’AUSTRIAN AIRLINES par téléphone et qu’ils ont réclamé des documents ?
Veuillez transmettre vos documents par l’intermédiaire de ce formulaire de communication.
Vous nécessitez l’envoi d’un courrier par la voie postale ? Nous recommandons de procéder à un envoi en lettre recommandée avec réception d’un avis de réception. Les coordonnées postales sont :
Austrian Airlines
Gestion des Retours
Boîte postale 33
1300 Vienna Airport
Austria
Procédure de dépôt de plainte chez Austrian Airlines
Si lors de votre dernier voyage, vous avez subi des désagréments, votre vol a été perturbé, ou si vous avez dû contacter AUSTRIAN AIRLINES pour obtenir des informations pour réserver, vérifier un tarif, ajouter un service, et que cela ne s’est pas bien passé…
Et si vous désirez formuler une plainte ?
Votre plainte doit être adressée au service client d’AUSTRIAN AIRLINES au travers de ce formulaire de communication.
Si les réponses obtenues du service client d’AUSTRIAN AIRLINES ne vous conviennent pas, vous pouvez exposer votre doléance à un médiateur, joignable en ligne.