Comment joindre le service client KEDDY ?

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Preface

A business proficient in the provision of car hire, KEDDY by Europcar was established in 2003 under the aegis of Europcar. KEDDY presents vehicle rental options at rates that are markedly more economical than those presented by Europcar.

Initially conceived for the French market alone, KEDDY by Europcar has expanded progressively, establishing a presence across Europe and internationally. In 2023, KEDDY by Europcar has operations spanning over 30 countries and boasts a fleet that exceeds 100,000 vehicles.

KEDDY provides the following amenities:

  • Cost-effective pricing: offers rates up to 30% below those of Europcar.
  • An extensive assortment of vehicles: provides an array of cars ranging from compact city cars to spacious MPVs, including SUVs and commercial vehicles.
  • How to reach KEDDY customer support?
  • How to make a reservation with KEDDY?
  • How to cancel a booking made with KEDDY?
  • How to file a complaint with KEDDY?

How to Get in Touch with KEDDY Customer Support?

  • Email
  • Online Form
  • Postal Mail
  • Telephone Call

If you wish to communicate with KEDDY’s customer support for issues relating to vehicle hire, ongoing reservations, assistance requests, fine settlements, or information regarding current deals?

KEDDY’s customer support can be reached through email, by filling out an online form, or via a telephone call:

  • Customer Service:

0032 2 709 71 15

Available from Monday to Friday, 8 AM to 7 PM

  • Booking Services:
  • Through email
    • By phone at:

0032 2 348 92 12

From Monday to Friday, 8 AM to 7 PM

  • Commercial division:
  • Billing department: :
  • Through email
    • By phone at:

0032 2 709 71 37

From Monday to Friday, 9 AM to 6 PM.

For posting correspondence to KEDDY, the designated address is:

EUROPCAR Belgium

Avenue Louise 231

1050 Brussels

Making a booking at KEDDY?

To initiate a reservation, please navigate to this site and provide:

  • City of departure
  • City of return
  • Start date and time of the rental
  • End date and time of the rental
  • Renter’s age
  • Country of residency

Following this, a selection of vehicles will be displayed for you to choose the most appropriate one and proceed with the given instructions.

Alternatively, you may choose to visit a local Europcar outlet.

At KEDDY, for processing a vehicle booking, it’s necessary to present a legitimate driver’s license (an international permit if you’re hiring abroad), identification such as a passport or ID, and payment must be made via a credit card in the name of the driver, which should also be shown at the time of vehicle collection.

Comment procéder pour révoquer une réservation de véhicule chez KEDDY?

Possédez-vous une réservation confirmée auprès de KEDDY que vous désirez révoquer?

  • Votre réservation a-t-elle été payée à l’avance en ligne?

Il est permis de révoquer votre réservation sans frais additionnels si cette opération est réalisée au moins 48 heures avant le début prévu de la période de location.

Si vous optez pour l’annulation de votre réservation moins de 48 heures avant son début, vous recevrez un remboursement partiel des sommes engagées, sous réserve de la perception de frais pour annulation de dernière minute.

  • Le règlement préalable en ligne n’a-t-il pas été effectué?

Il est envisageable de révoquer votre réservation sans subir de frais supplémentaires jusqu’au moment convenu pour le lancement de la location.

La requête de révocation peut être déposée en ligne via votre espace personnel dans la rubrique « Réservations », ou en faisant appel au service d’assistance téléphonique en composant le +32 2 348 92 12.

Quelles sont les étapes pour déposer une réclamation chez KEDDY?

Rencontrez-vous des problèmes concernant une location de voiture avec KEDDY et souhaitez-vous soumettre une réclamation relative à la location ou aux services proposés?

Entamez vos démarches en formulant une réclamation auprès du support clientèle de KEDDY, en utilisant l’une des méthodes de contact mentionnées précédemment.

Si la résolution tentée avec le service client de KEDDY ne satisfait pas vos attentes, il vous est possible de faire appel au « Service de Médiation pour le Consommateur »:

  • À travers le fax au 02 808 71 20
  • Via un entretien téléphonique en composant le 02 702 52 00
  • Par l’envoi d’un courrier postal :

North Gate II

Koning Albert II-laan 8

1000 Bruxelles

Vous ne résidez pas dans le pays où fut effectuée la location?

Veuillez exprimer votre insatisfaction auprès de European Car Rental Conciliation Service par le biais d’un courriel.

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