Overview
ZUNY is a fully digital internet and mobile provider owned by VOO.
With ZUNY, you can opt for an internet plan with or without a mobile package.
Interested in ZUNY’s offerings? Continue reading to learn how to subscribe and how to reach customer support.
- Get in touch with ZUNY customer support
- Cancel your ZUNY subscription
- Subscribe to a ZUNY package
- Make a complaint to ZUNY
How to Contact ZUNY Customer Support?
- Messenger
- Post
- Contact form
If you need to touch base with the ZUNY customer support regarding your package, billing, activating a subscription, assistance with enabling or disabling features…
ZUNY’s customer support operates strictly in a digital format, hence it is not accessible via telephone.
You can reach out to ZUNY customer support via the contact form, via messenger, or through WhatsApp at:
+32 455 10 27 92
ZUNY customer support operates Monday through Friday from 8:30 AM to 10:00 PM and weekends from 10:00 AM to 9:00 PM.
If you wish to send a letter to ZUNY, the correspondence address is as follows:
Voo S.A
Zuny
Rue Louvrex 95
4000 Liège
How Can I Cancel My ZUNY Subscription?
Have a subscription with ZUNY? Is it a non-binding subscription?
Cancelling is possible whenever you wish. To proceed, you must visit the appropriate section on their website or contact their support through the provided digital channels.
au sein de votre espace personnel MyZuny et appuyer sur « Annulation ».Il faudra spécifier la raison de l’annulation ainsi que la date à laquelle vous désirez qu’elle prenne effet.
Une fois que le support client aura validé votre annulation, un courriel de confirmation vous parviendra incluant les directives pour renvoyer l’équipement.
Procédure pour adhérer à un service ZUNY ?
Envie de vous engager dans un contrat chez ZUNY et de procéder à l’adhésion ?
L’adhésion doit s’effectuer directement via le site web de ZUNY.
Après avoir fait votre choix d’offre, il conviendra de sélectionner « commander ».
ZUNY sollicitera vos détails personnels et un courriel de confirmation vous sera envoyé.
Démarche pour introduire une plainte auprès de ZUNY ?
Client chez ZUNY désirant déposer une plainte, vous en avez la possibilité.
S’il s’agit d’une plainte concernant les états de comptes, un délai de 30 jours vous est accordé pour la formuler.
Concernant une plainte relative à la suspension de service, un délai de 5 jours est imparti pour enregistrer votre contestation.
La transmission de votre plainte devra s’effectuer par message électronique.
La réponse de ZUNY ne répond pas à vos attentes ?
Il est alors envisageable de faire appel au Service de Médiation pour les Télécommunications :
- Via correspondance :
Médiateur
Service de médiation des télécommunications
Avenue du Roi Albert II 8
Boîte postale 3
1000 Bruxelles
- Via télécopieur au : 02 219 77 88
- Dans les locaux à l’adresse mentionnée ci-dessus de 9h à 17h.
- Au moyen d’un formulaire en ligne.