Comment joindre le service client DELIVEROO ?

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Overview

Established in 2013 in the United Kingdom, DELIVEROO is a company focused on delivering your meals and groceries. Arriving in Belgium in September 2015, starting with Brussels, DELIVEROO quickly expanded to Ghent, Liège and Antwerp, and is now operational in 13 Belgian cities.

Since February 2019, DELIVEROO has partnered with CHILD FOCUS. In the event of child disappearances, their images are printed on the delivery bags.

As of 2023, Deliveroo is a significant player in Belgium’s meal delivery market. The firm continues to expand and offer new services to its clientele, including the delivery of foodstuffs and grocery items.

  • How does delivery work with DELIVEROO?
  • How to reach DELIVEROO customer support?
  • How to file a complaint with DELIVEROO?

How to Contact DELIVEROO Customer Support?

  • Phone
  • Email
  • Mail

If you need to communicate with customer support for inquiries about DELIVEROO’s operations, your account, an order placed, technical issues, a complaint, etc.

DELIVEROO’s customer support is not authorized to place orders on your behalf.

DELIVEROO’s customer support can be reached through email or phone at:

00 32 28 95 40 05

To send a postal mail, the address is:

DELIVEROO

Rue Belliard 51-53

1040 Brussels

How Does Delivery with DELIVEROO Work?

Initially, you will need to navigate to the website DELIVEROO or the mobile app application.

Vous découvrirez l’éventail des établissements culinaires accessibles depuis votre domicile en renseignant votre code postal.

Sélectionnez l’établissement de votre choix et initiez votre commande.

Votre commande peut être apportée à votre domicile ou récupérée directement sur place.

En optant pour la livraison à domicile, on vous fournira une prévision du délai de livraison.

Recevez-vous un appel du +32 78 48 09 61 pendant l’attente ? Il s’agit du livreur qui vous appelle pour signaler son arrivée.

Désirez-vous programmer votre livraison pour une heure ultérieure ? Il vous suffira de sélectionner l’option de livraison différée lors de la finalisation de votre commande et de choisir l’intervalle de livraison désiré.

Procédure de plainte auprès de DELIVEROO

Vous avez réceptionné votre commande DELIVEROO et elle n’est pas à la hauteur de vos attentes ?

Pour transmettre une plainte à DELIVEROO, allez sur l’application mobile et appuyez sur l’option « Aide » pour informer le support client.

Vous pouvez aussi adresser votre doléance au support client DELIVEROO par messagerie électronique.

Gardez à l’esprit d’adjoindre des clichés de votre commande si nécessaire (articles manquants, endommagés…).

Connexion avec DELIVEROO sur les plateformes sociales

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